עורך דין תאונות דרכים

עורך דין תאונות דרכים מומלץ

אפשר לומר כי תאונות הדרכים הן ממש מכת מדינה ולכן התפקיד של עורך דין תאונות דרכים מומלץ הוא חיוני לאזרח ולמשק הישראלי. אם עברתם תאונת דרכים, אתם חייבים לפנות אל עורך דין וזאת בכדי שהוא ידע לייצג אתכם אל מול הכוח העצום של חברות הביטוח. עליכם להבין כי חברת הביטוח תעשה הכול בכדי לשלם לכם כמה שפחות והדרך היחידה שלכם לקבל את מה שמגיע לכם היא לפנות אל עורך דין תאונות דרכים. ויצמן אייכנברונר הינו משרד עורכי דין מתמחה במתן שרות בוטיק בתחום דיני הנזיקין בכלל  ובפרט בתחום תאונות הדרכים.

עברתם תאונת דרכים? פנו אך ורק אל עורך דין מומלץ

אין באפשרותנו להעלות על הדעת כל תרחיש אפשרי, ומאחר ועשויים להיות הבדלים משמעותיים בין תאונת דרכים אחת לאחרת, לא ניתן לקלוע במדויק לכל מקרה ומקרה במאמר כזה. בכל זאת, ריכזנו עבורכם מספר נקודות חשובות, שמתוכן תוכלו להבין את ה"עשה" ואת ה"אל תעשה" בכל הנוגע לתאונת דרכים, יחד עם זאת, חשוב לציין, כי, מומלץ, טרם ביצוע כל פעולה שהיא, להתייעץ עם עורך דין המתמחה בתחום תאונות דרכים. שימו לב לא רק שאתם צריכים לפנות אל עורך דין עליכם לפנות אל עורך דין תאונות דרכים מומלץ. אל תזוזו ואל תעשו את הבחירה שלכם מבלי לקבל המלצה על העורך דין ועל כך אתם צריכים לתת את הדעת. עליכם גם לוודא כי העורך דין שאתם פונים אליו הוא מומחה בתאונות דרכים וזאת בכדי להבטיח כי הוא ידע כיצד לייצג אתכם. עליכם להבין כי אתם לא שווים אל מול חברות הביטוח והן תעשנה הכול אבל הכול בכדי לשלם לכם כמה שפחות. הדרך היחידה להתמודד עם הבעיה הזאת היא לפנות אל עורך דין ועל כך אתם צריכים לחשוב אם לא עלינו עברתם תאונת דרכים.

מיד לאחר קרות התאונה

השלבים מתחלקים למספר רמות תגובה, שהראשונה בהן היא התיעוד. התיעוד מתחלק לשני חלקים :
החלק הראשון עוסק בקבלת פרטים רלוונטיים מלאים ככל שניתן – פרטי כלי הרכב המעורבים בתאונה (למשל מספרי פוליסות הביטוח), פרטי הנהגים ופרטי העדים. כמובן שגם את נסיבות התרחשות התאונה חשובים ורצוי לתעד אותם (אפילו בראשי פרקים) בכתיבה, קרוב ככל האפשר לקרות התאונה.
החלק השני של התיעוד הוא ויזואלי וכולל צילום פרטים חשובים מהתאונה בטלפון שלכם – את הנזק שנגרם לרכבים שהיו מעורבים בה (מכמה זוויות), את נזקי הגוף שנגרמו וכמובן גם את המיקום המדויק שבו אירעה התאונה.

הקפידו על קבלת הטיפול הרפואי הנדרש

במרבית תאונות הדרכים, בזמן הקרוב לתאונה, נזקי הגוף עדיין אינם מורגשים במלוא עוצמתם, והימים, השבועות והחודשים שלאחר מכן, עשויים להציף אותם על פני השטח. לעיתים, חולפת אף שנה, כאשר מלוא הנזק הפיזי שנגרם כתוצאה מהתאונה מתגלה לגמרי. משכך, דאגו לקבל את כל הטיפולים הרפואיים הנדרשים לכם, תוך ביקור אצל הרופאים המתאימים לטיב הכאב (נוירולוג, אורטופד, נפשי וכן הלאה) ולא אצל רופא המשפחה. וודאו גם שהם מתעדים בתיקכם הרפואי את כל הטיפולים שקיבלתם. אין זאת אומרת כי עליכם להפוך להיפוכונדרים ולהעתיק את מקום מגוריכם אל קופת החולים, אולם חשוב מאד לשים לב לכל מכאוב או תופעה פיזית חדשה שצצה מזמן קרות התאונה. ראשית, כך אתם מצמצמים את הסיכון להתדרדרות מהירה של מצבכם הבריאותי (אפילו עד כדי נכות, במקרים מסוימים), ושנית, אתם ממשיכים את התיעוד הרפואי שבו התחלתם מיד לאחר התאונה, דבר חשוב לכשעצמו, שכן תביעת הפיצויים שלכם, לכשתוגש, עשויה לקום או ליפול על המצוין והמפורט במסמכים הרפואיים הללו. במקרים רבים, חברות הביטוח הצליחו להיחלץ מתביעה, מאחר ונקטו בקו ההגנה שגרס כי אותו חוסר בתיעוד רפואי (או תיעוד לוקה בחסר) בתקופה שלאחר קרות התאונה, מעיד על פגיעה מינורית או כזו שאינה קיימת כלל!

אספו ורכזו קבלות ומסמכים חשובים אחרים

בד בבד עם איסוף המסמכים הרפואיים, רכזו ושמרו כל קבלה בגין ההוצאות שנגרמו לכם כתוצאה מהפגיעה (רכישת תרופות, קניית עזרים טיפוליים ואפילו את עלויות הנסיעות לטיפולים). רכזו אותן ברשימה מסודרת ומפורטת, הנוקבת במהות ההוצאה, התאריך שבה התרחשה, הסכום ששולם ושמו של האדם שסיפק את השירות. את הרשימה הזו, בצירוף עם החשבוניות / קבלות הרלוונטיות, העבירו לידיו של עורך הדין המטפל בתיק שלכם. כמו כן, חשוב מאד להעביר לידיו העתקים של תלושי השכר של התקופה שלפני התאונה ולאחריה (אם אתם שכירים), ואם אתם עצמאים, דו"חות שהוגשו לרשויות – לפני התאונה ולאחריה. במרבית המקרים, כאבים או מגבלות כתוצאה מהתאונה גורמים לירידה בהיקפי ההכנסות לעצמאים ולצמצום שעות העבודה (ולכן, גם לירידה בשכר) אצל שכירים.

עורך דין תאונות דרכים שמגן על האינטרסים שלך

מדוע ויצמן אייכנברונר הוא משרד עורך דין תאונות דרכים המוביל בארץ?

אם אתם מחפשים את המשרד הטוב בארץ לייצוג נפגעי תאונות דרכים אתם יכולים לעצור בזה הרגע ולהכיר אותנו משרד וייצמן אייכנברונר משרד עורכי דין.  משרד אשר הביא סטנדרט של חו"ל לביצה המקומית ויצר יש מאין את המשרד הטוב בארץ בתחום תאונות הדרכים. נאמנות ואמינות הן שני דברים שהמשרד שם עליהם דגש. המשרד יעשה הכול בכדי לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר  על מנת להבטיח את הניצחון שלכם בבית המשפט בתביעה או בהגנה שלכם.

עורך דין לענייני תאונות דרכים

אחת מהאמירות הנפוצות ביותר בימינו היא "האדם מתכנן ואלוהים – צוחק". אין ספק, כי במיוחד כיום, בתקופת הקורונה, אמירה זו מקבלת משנה תוקף. אנחנו יכולים לתכנן כאוות נפשנו, לבנות מגדלים פורחים באוויר כמה שנחפוץ, ואז, רשלנות, חוסר זהירות או חוסר מזל של רגע אחד ויחיד – והחיים שלנו כבר לא ישובו למה שהם היו לפניו.

אם עברתם תאונת דרכים אתם חייבים לפנות אל עורך דין לענייני תאונות דרכים. עליכם להבין כי רק עורך דין תאונות דרכים יכול לייצג אתכם בבית המשפט לאחר תאונת דרכים וזאת מכיוון שהתחום של תאונות דרכים הוא תחום סבוך וקשה שמחייב ידע עצום שלמרבית עורכי הדין אין אותו. יש הבדל עצום בין ייצוג אדם במשפט פלילי או מנהלי ובין ייצוג של אדם במשפט של תאונות דרכים ותביעה נזיקית בעקבות התאונה ועל כך יש לתת את הדעת. ויצמן אייכנברונר משרד עורכי דין הינו משרד העוסק בתביעות מסוג זה.

עורך דין לענייני תאונות דרכים – האם כל עורך דין יכול לטפל בתאונות דרכים?

עליכם להבין כי לא כל עורך דין הוא עורך דין מכיר את תחום תאונות דרכים על בוריו וכי רק מעטים מתמחים בתחום משפטי זה. יש קולות בציבור אשר חושבים כי הם יכולים לייצג את עצמם בתביעה כזאת אך זוהי טעות חמורה. קודם כל עליכם להבין כי רק עורך דין תאונות דרכים יכול לייצג אתכם ובנוסף עליכם להבין כי רק עורך דין המומחה בנושא תאונות דרכים יכול לייצג אתכם במקרה שכזה.

מחפשים אחר עורך דין תאונות דרכים הטוב ביותר? פנו אל ויצמן אייכנברונר משרד עורכי דין.

המשרד חרט על דגלו את העבודה הקשה ואת ההשקעה בכל לקוח ולקוח בכדי לייצג אותו בצורה הטובה ביותר שיש. המשרד לא ינוח עד שננצח בתיק ובכל תיק מושקעים אלפי שעות עבודה בכדי להביא לניצחון המיוחל. המשרד גדול באופן יחסי וכך כל תיק זוכה לתשומת לב אדירה של עורכי הדין הטובים בשוק בתחום הנזיקין ובפרט בתחום תאונות הדרכים. לכן אם אתם רוצים את הטובים ביותר פנו אל משרד ויצמן אייכנברונר ולא תתחרטו. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ צרו קשר בטופס ליצירת הקשר באתר או התקשרו אלינו ונענה בהקדם.

עורך דין לענייני תאונות דרכים שמגן עליך מול חברות הביטוח

עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף

לא רבים יודעים זאת אך בדיני נזיקין אין כמעט פיצוי בגין נזקים נפשיים וכל הפיצוי נסוב על נזקי גוף ולכן אם עברתם תאונת דרכים אתם צריכים לפנות אל עורך דין אשר מתמחה בתחום הנזיקין ויודע כיצד לפעול על מנת להביא לפיצוי גם בגין הנזק הנפשי בנוסף לנזק הגופני. לכן אם נפצעתם בתאונת דרכים פנו אלינו בהקדם בכדי לקבל את הפיצוי שכה מגיע לכם.

נזקי גוף – זו הסיבה שאתם חייבים עורך דין שיטפל בתאונה שלכם

אז מדוע חובה לפנות אל עורך דין תאונות דרכים נזקי גוף ולא לטפל בתיק לבד? עליכם להבין כי תחום תאונות הדרכים הוא בין המורכבים בעולם המשפט ויש קושי אדיר לאדם מן היישוב להבין ולהפנים את הדין הזה בנוסף לפער הכוחות שקיים בינו לבין חברות הביטוח. לכן רק עורך דין המתמחה בתחום יכול לטפל בכם ולהבטיח כי תזכו לפיצוי הולם את הנזק שסבלתם ממנו. כמובן שאתם צריכים לעשות הכול בכדי לבחור את העורך דין המקצועי והטוב ביותר שיש ולא להתפשר על נקודה זו ואת זאת אתם חייבים להבין ולהפנים. יש הבדל עצום בין תיק המנוהל על ידי עורך דין מתחיל ובין תיק המנוהל על ידי עורך דין מקצועי שעוסק בתחום הנזיקין בלבד וברמה גבוהה ושוב אתם חייבים לחשוב על כך לפני הבחירה בעורך דין זה או אחר.

עברתם פגיעה בעקבות תאונת דרכים? פנו ללמשרד עורכי דין ויצמן אייכנברונר – עורכי דין מומלצים לתאונות דרכים!

כל מי שמצוי קצת בשוק עריכת הדין בתחום דיני הנזיקין, יודע כי המשרד שלנו הינו משרד ברמה אחרת ממה שמוכר בשוק הישראלי. לאורך השנים ועקב המומחיות העצומה של עורכי הדין שלו המשרד צבר ניסיון אדיר וידע עצום בתחום נזקי הגוף ובפרט בתאונות דרכים וייצג אתכם על הצד הטוב ביותר. ההצלחה של המשרד מגיעה מכך שהוא מעסיק את עורכי הדין הטובים בארץ וכך הוא יכול לספק שירות משפטי ברמה הגבוהה ביותר שיש בארץ וזה מאפשר למשרד לזכות כמעט בכל תיק שבו הוא מתמודד ושבו הוא מייצג את הלקוחות שלו.

שאלות נפוצות

סבי אדם מבוגר. לפני כחודשיים חצה הוא את הכביש במעבר החצייה ורכב שהגיע ולא ראה אותו פגע בו בעוצמה והמשיך בנסיעה תוך שהוא מוטל בצד הכביש זאת כמובן מבלי להשאיר את פרטי חברת הביטוח ! מה ניתן לעשות במקרה כזה ?

בדיוק בשל מצבים כאלה של תאונות דרכים בהם נפגע הולך רגל והנהג הפוגע לא השאיר פרטים הקים המחוקק את הגוף שנקרא קרנית. ניתן ליצור קשר עם משרדנו על מנת שנוכל לסייע לך בפנייה אליהם.

לפני חצי שנה הייתי שותף לתאונת דרכים (באשמתי) שלמרבה המזל לא היו נפגעים בגוף. לפני כחודשיים החלו לי סיוטים הקשורים לתאונה. אני מתעורר בלילה ומדמיין שאני עושה תאונה .. לפעמים תוך כדי נסיעה אני נתקף חרדה ומפחד להמשיך לנהוג. האם אוכל לקבל פיצוי בנסיבות האלו ?

כמובן ! ראשית יש חשיבות גדולה להעלות את העניין בפני גורם רפואי מוסמך (רופא משפחה, פסיכיאטר וכו'). כך, במידה וימצא כי נותרה לך פגיעה נפשית בעקבות התאונה תוכל לתבוע את פוליסת הביטוח של הרכב שבו נהגת.

אני בן 56 עברו שנתיים מאז נפגעתי תאונת הדרכים, במהלך הבירור הרפואי נמצא כי יש לי 3 פריצות דיסק, חברת הביטוח מציעה 20 אלף ש"ח מכיוון הלטענתם פריצות הדיסק התרחשו עוד לפני התאונה,
 מה לעשות?

הפיצוי לנפגעי תאונות דרכים כמו גם ביתר ענפי הנזיקין נקבעים בהתאם לדרגות הנכות שנקבעת ע"י מומחה. טענות למצב רפואי קודם הינן טענות שכיחות ולכן מומלץ מאוד לפנות לעורך דין שמתמחה בתחום הנזיקין על מנת שידע לפעול באופן מקצועי מול חברת הביטוח.

תוכן עניינים

תפריט נגישות

נשמח לעזור לכם!